fredag 17 december 2010

When you fall, I'll be there to lift you up.

Hejhejhej! Idag har det knappt varit en skoldag faktiskt! Hade först engelska där vi kollade klart på en film, som det inte ens var mycket kvar av. Efter det hade vi so där vi bara fick veta vad man hade för betyg. Slutade före halv 10! (Y) Då promenerade jag, Soppi och Sandra hem till Sandra och har varit där fram till 16.00 då mamma hämtade oss:)

Vi har kollat på OTH och Kenza & Tyra show, slappat vid datorn och jag & Sophie har sprungit runt i trappuppgången haha:D Herra jestanes, dessutom har jag fått skämmas lite!!;) När vi hade varit ute och var på väg hem tbx till Sandra så hade hon sprungit före mig och Soppi in i huset. Då skulle vi vara hennes stalkers, haha. Vi såg att hon hade stannat just innanför dörren och skulle ta posten, då sprang vi snabbt förbi dörren till andra sidan. Oså kikade jag fram flera gånger för att kolla när hon skulle gå (och hon märkte ju det). Men så såg jag, efter flera kik, att det inte var Sandra som stod där!! hahaha, jag hade stått och spionerat på en vuxen kvinna!!!

Dessutom hade vi blivit utlåsta från lägenheten, så vi satt där utanför dörren och väntade på att Sandras pappa skulle komma hem, haha!! :D

Just nu är jag i stugan och ska snart börja med mitt oth-maraton!;> Ciiiao<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar