måndag 13 december 2010

Dag 12 - den här veckan

Har ändrat plats på dag 12 - i min handväska och dag 13 - den här veckan, så nu är det tvärtom;))

Jaa. Denna vecka blir faktiskt den sista seriösa skolveckan! Nästa vecka blir det inga lektioner! Det är otroligt skönt att jullovet nu är så nära, jag längtar verkligen!! Alltså vet inte vad man ska skriva. Typ vad man ska göra varje dag elr vad??

måndag-fredag är det ju skola, som vanligt. Idag ska jag efter skolan stanna på aspen och ha den där bollspelssaken på aspen som b.la. min bror Ville har. Sedan skulle jag måste köpa julklappar, men vi får se hur det blir med det..

Jag har ingen aning om vad jag ska göra ihelg. Antagligen fara till stugan, tror jag. Men jodå, ni får nöja er med det här, HEJDÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar