onsdag 15 december 2010

Dag 15 - mina drömmar

Hann inte göra dag 14 - vad hade jag på mig idag? igår, så den kommer senare idag. Ni får dag 15 nu ist:)

Jaa, vad har jag för drömmar.. Just nu, alltså drömmar som inte är så långt in i livet, haha om man kan säga så, så vill jag ju att jag ska börja på medieprogrammet i Kalix, när jag börjar gymnasiet nästa år. Då hade jag tänkt att jag ska pendla i början, men det vill jag inte göra alla år jag går där. Så när man har gått där ett tag så kan man skaffa en lägenhet.

Sedan lite längre in i livet så vill jag bli fotograf. Vad jag vet nu iaf, den kanske ändras. Men jaa jag kommer alltid iaf vara intresserad av fotografering och fota, fast jag inte blir en professionell fotograf! Jag vill tjäna mycket pengar och resa runt här i världen. Men yesbox. Hinner inte skriva så mycket mer för är i skolan just nu. Detta får duga!;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar