fredag 3 december 2010

Dag 03 - mina föräldrar

Mina föräldrar är helt fantastiska och jag älskar dem. Min mamma heter Kristina och min pappa heter Keijo. Min pappa är både fotbollsdomare och bandydomare och har varit det väldigt länge nu, så han har varit bortrest ganska mycket.

Men nu har han slutat döma i fotboll alltså i den division som han dömt i tidigare, det var typ elitdomare, haha jag vet inte. Men jaa iaf han dömer inte i den nivån längre så han är inte bortrest lika mycket som förut. Jag kommer ihåg för några år sedan när jag alltid såg honom i tidningen eller tvn förut och jag blev så glad då och var stolt över honom! haha.

Mamma är som min bästa vän. Hon har alltid varit det och kommer alltid vara det. Jag är inte en sån där "typisk tonåring" som "hatar" sin mamma och inte vill göra något med henne. Jag brukar shoppa med henne, träna med henne, resa med henne och en massa annat. De senaste 3 åren har vi åkt på en shoppingresa till Stockholm och det har varit så roligt. Jag gör gärna saker med henne. Hon är alltid där för mig.

Visst kan man ju bli irriterad på sina föräldrar, men det blir ju alla, vuxna som barn. Jag älskar ändå mina föräldrar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar