tisdag 14 december 2010

Together we can be alright.

Hejsan svejsan! Idag har jag haft en kort skoldag. Har bara haft idrott 
och träslöjd och vi slutade vid typ 10.30 :) Men vi åt i skolan och satt 
ett tag i bildsalen där Soppi gjorde klart en sak och nån gång före 12 så 
gick vi ut på stan. Sandra gick hem och jag & Soppi gick ut på julklappsjakt. 
Det gick väl bra, har köpt till några nu (Y)
När vi var klara så promenerade vi hem till Sandra. Vi kollade på ung 
och bortskämd, men Sandra sov hela tiden när vi var där, haha :D 
När vi hade kollat klart på ett avsnitt av u&b så smög jag och Soppi in i 
Sandras rum, tog med oss datorn och lekte på hennes fb, haha :D
Sedan när vi blev uttråkade, och hungriga, så väckte vi Sandra och sa att 
vi skulle gå ut och äta. Då gick vi till Max. Sedan stod vi där och spelade 
på xboxen ett roligt spel :D Oså hämtade mamma mig och Soppi, vi förde hem 
Soppi och nu är jag här i min säng och glor på Sandra i skype;> Tjingeling<3
Sandra förklarar sin kärlek till mig och Sophie på fb :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar