onsdag 15 december 2010

All i need is you.

Sry men har haft fullt upp idag, har storstädat i förrådet (var egt meningen att jag skulle städa mitt rum, men så blev det inte!) och helt plötsligt skulle jag i bastun. Så jag har inte hunnit ta foto på det jag hade på mig idag! Vi får helt enkelt hoppa över den dagen, elr så tar vi den imon, för det är en sån dag jag kan hoppa över. Bara jag kommer ihåg att ta foto denna gång;)

Jag har suttit och kämpat med att klippa ihop en film, som vi ska göra på bilden i skolan. Har redan gjort en, men den var lite väl kort, så jag har gjort en ny nu:) Det betyder alltså att jag har gjort 3 stycken till bilden, det borde jag få MVG för, eftersom några bara har gjort en, elr jaa inte ens alla har gjort det ju!!;)

Snart ska jag väl sova. Först ska jag spela lite och sen ligga och lyssna på musik. BYE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar