torsdag 30 december 2010

Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met.

Jag känner mig lite som en sport-fantast just nu, typ! Jag sitter och kollar på hockey på tvn och har uppe elitrapport här på datorn och följer matchen mellan HT och sirius! ;) HT ligger under med 1-3, icke bra!

Idag for vi alltså på stan, jag och Tilde. Jag har köpt en tröja, 2 halsband och ett spel. Men spelet ska jag lämna tillbaka. Tilde köpte ett likadant och vi testade det, men det var tråkigt;) Det var iaf 25th anniversary super mario bros, nå sånt!

Vi tänkte först fara hem idag, men sen tänkte vi inte, men sen tänkte vi igen, men vi for inte. Vi har då haft beslutsångest! Vi åker hem imon ist klockan 1, elr jag iaf, vet inte om Tilde ska stanna eller inte.

Men det var allt från mig nu, tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar