söndag 26 december 2010

Julafton

Okej, nu ska jag skriva om julafton + visa bilder!

Jag skrev ju på förmiddagen, så tar från när släkten kom till oss.
  Även detta år följde vi traditionen och kollade på Kalle Anka. Lite senare så åt vi, mums. Jag, Tilde och Ville har spelat mario cart. Vi har myst med Vilmar. Pappa, moffa, Markus och Janne har spelat buzz. Haha det var roligt och se, alla lite sådär, hrm, dåliga, haha:D Nej men det var ganska underhållande! Jag och Tilde spelade också en omgång buzz, gissa vem som vann?!;)

Och sedan har vi följt ännu en jul-tradition inom våran släkt. Vi spelade TP. Jag och Tilde var ett lag och vi var dem enda som hade barnfrågor haha:D På kvällen när dem flesta gått och lagt sig, vilket även jag och Tilde gjort, men vi sov ju inte, så pratade jag med Sandra på skype;) Men det var väl ungefär det vi gjorde. Det var ju lite mer också, men skriver inte ner allt för då blir det så himla detaljerat!

Redo för Kalle Anka, elr ja, dem flesta:








-------------------------------------------------------------------------

















-------------------------------------------------------------------------

Julafton outfit:

Linne från Gina Tricot
Skjorta från Gina Tricot
Leggins från Gina Tricot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar