torsdag 30 december 2010

Dag 30 - ett sista ögonblick

Jaha, vad ska jag skriva här då?! Men okej eftersom det står ett sista ögonblick så kan jag skriva om sista gången någonsin vi åkte utomlands tillsammans med pappas domarkompisar + deras familjer.

Vi åkte till Egypten i januari 2009. Vi hade varit två år tidigare i Egypten också, även då med samma gäng. Det var så att vi i det gänget for vartannat år utomlands. Det var riktigt härligt där. Vi snorklade i havet, badade i poolen, solade, for in till stan med en annan familj som också var där och bara njöt av att vara utomlands. Vi var även på en gala, som vi också hade första gången vi var i Egypten, alltså det var bara för vi i gänget!;)

 jag med röda havet och Sinai-bergen i bakgrund
 stranden
 pappa, Jesper, Rasmus och Ville
 Min och Majas drinkar
 Jag och Maja
Maja, Ellen och jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar