måndag 27 december 2010

Just don't give up, I'm working it out.

Tjena! For som sagt till Rajalla idag, bilder på vad jag köpt kommer i ett eget inlägg efter det här. Vi var där i nästan 3 timmar tror jag! Sedan har vi ju varit på bandy också. HT krossade Hammarby! Dem spelade grymt bra idag och hela läktaren var så himla taggad. Haha speciellt en person som stod framför mig och Soppi, märkte att han hade druckit kan jag då säga, underhållande och kolla på honom också;)

Efter bandyn for vi till jour livs och hyrde film. Har fått i julklapp från moffa 7 stycken rabattkuponger, elr alltså jag får en film/kupong för 10 kr, billigt och bra (Y) Sophie är här just nu, och som ni då kanske förstår så ska hon slagga här;)) Hon fick den fantastiska iden om att vi ska tävla om vem som orkar vara vaken längst. Vi har försökt sysselsätta oss då, det betyder att vi har spelat mario cart, där är det liv;)

Dessutom så ska vi ju imon (elr jaa idag) till Sandra, hon fyller år, GRATTIS<3 Vi ska till henne vid 15. Jag och Sophie kommer typ somna när vi är där;) Men jepp, snart får ni inlägg med bilder:) HEJDÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar