lördag 11 december 2010

Dag 11 - mina syskon

Jag en storebror som heter Ville. Han är ett och ett halvt år äldre än mig. Han fyllde 17 år den 13 september. Han friidrottar och har gjort det i några år, kommer inte ihåg när han började. Han har även en flickvän, hon heter Malin. Vi har alltid gjort mycket tsm. Förut var han ofta med när jag var med kompisar, speciellt när jag var med Sara. Det var annat när han var med kompisar, jag var aldrig med då!

Ibland kan vi bli riktigt irriterade på varann. Men då är vi det ett tag, går ifrån varann och sen när vi ser varann igen så är det typ bortglömt, haha! Men det är ju bara naturligt att syskon inte alltid är sams. Eftersom det inte ens är 2 år mellan oss så har det inte varit några problem för oss och vara med varann. Som idag, när vi spelade innebandy här i huset, haha! Ibland kommer vi på sådana, lite dumma, idéer att göra. Som förut, då brukade vi ta en madrass och åka ner på den för trappan!!

Men trots att vi inte alltid är sams så älskar jag min bror!

Och jaa, han är lång!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar