söndag 26 december 2010

Godmorgon!

Tjenare! Idag är det söndag. Men det gör inget, för det är ingen skola imon;) Det är så skönt och inte ha den där söndag/imorgon är det skola-känslan! Idag ska jag till Rajalla med Soppi:) Mellandagsrean börjar och jag har fått pengar:) Haha, Soppi sa igår att vi ska vara där när det öppnar, så det är därför jag inte sover än;) Elr jaa, jag vaknade för ett litet tag sedan, men om vi inte skulle fara dit så skulle jag försöka somna om nu;)

Senare idag, kl.17, är det bandy! HT-Hammarby;> Ska dessutom tvinga med Soppi dit, hon får trotsa kylan;) Hon har kommit med en gång tidigare, denna säsong, men sen har hon inte gjort det nå mer eftersom hon tyckte det var kallt haha:D Men nu ska jag ner och äta frukost, pusshej<3

ps. jag skriver och lägger in bilder om julafton senare. har inte bilderna just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar