söndag 5 december 2010

Dag 05 - vad är kärlek?

Jaadu, vad är kärlek.. Haha seriöst har verkligen ingen fantasi för att skriva något just nu, så detta kommer bli ett konstigt inlägg och inte alls långt.

Kärlek är ju självklart när man älskar någon, haha svårt och fatta det! Men joo, jag antar att det är när någon verkligen gillar någon annan och sviker inte, är där för en, visar sin kärlek, inte bara till denna person utan till alla. Nå kan man ju ha lite gnabb mellan varandra, men hallå, det är ju bara naturligt. Det är först onaturligt om man alltid, då menar jag verkligen alltid, är sams.

Men alltså okej nu vet jag inte vad jag skriver, detta blev alltså ett helt konstigt inlägg men ni får förstå att jag är trött och har som sagt verkligen ingen inspiration till att skriva just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar