onsdag 29 december 2010

I'm done trying. If you want me in your life, let me know. Bye.

Det blev inge shopping idag eftersom bilen inte gick igång;s Alltså har vi bara stannat här "hemma" hela dan och tråkat. Men imorgon ska vi på stan. Oså får vi se om jag ska hem imon eller på fredag.

Jag har beslutsångest, som vanligt! Alltså jag har inte varit hemma på ett tag nu. Sov ju över hos Sandra från måndag till tisdag. Jag kom hit på tisdag och är här till iaf imon, kanske fredag då ju. Så jaa ni fattar. Dessutom har jag inte sovit ensam typ något på ett tag nu heller! På julafton kom Tilde hem till oss och sov över. Från lördag till söndag sov jag ensam. Från söndag till måndag sov Sophie över hos mig och jaa resten vet ni. Men nog om det. Ni fårstör nog iaf att jag har beslutsångest.

Jag har kollat på Vampire Diaries ganska just. Dessutom har jag inga nya avsnitt att se nå mer, har kommit ikapp:( Oså såg jag på nån sida att nästa inte kommer ut förrän 27 januari!! Åååh, jag orkar inte vänta så länge!;s Jag är helt besatt!

Nåja, nu blev detta ett långt, och säkert onödigt, inlägg. Ska väl typ spela nu, för att lindra smärtan lite, haha nej men hejdå:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar