måndag 20 december 2010

Dag 20 - den här månaden

Alltså okej jag antar att man ska skriva om denna månad nu elr?!

Jag tycker att december är en mysig månad! (förutom den dumma kylan!!)... Jag gillar verkligen jul, det är så himla mysigt. Förstår ni hur jag längtar till jullovet och julafton!!;) Man får sån känsla med all julpynt och när hela familjen/släkten träffas på ett ställe. Kan ju passa på och säga att denna jul blir vi 16 stycken hos oss! haha:D Alla kommer. först är det ju jag och min familj (4st), MCTV (4st), JMCE (farbror + fru, 2 kusiner --> (4st), mommo & moffa, fammo och morbror janne. Det blir många, men det är bara roligt det!;)

Mysigt är det även med lucia. Allt är mysigt, haha:D Jag vet inte vad jag ska skriva! Men alltså det är bara december, länge kvar av vintern, och jag är så otroligt less på kylan! Menmen, inget kan man göra åt det!;)

Äääh, det var allt hejdå!.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar