söndag 19 december 2010

Dag 18 - min favoritfödelsedag

Alltså jag glömmer dessa dagar hela tiden, så nu får ni dag 18 och i nästa inlägg får ni dag 19!

Egentligen har jag ju ingen favoritfödelsedag! Alla har varit bra. Jag kommer ihåg förut när jag alltid bjöd hem alla tjejer i klassen på Grankullenskolan. Vi lekte alltid dem där vanliga lekarna. Som vatten i skon och blinkleken, det var nå andra också men nu kommer jag inte ihåg dem! Ja men en var också den där när man har en massa stolar, alltid en mindre än hur många personer man var, man gick runt dem när musiken var på och när den stannade så skulle man snabbt sätta sig på en stol, kommer inte ihåg vad den leken heter;) Oså hade vi fiskedamm!:D

För något år sedan, tror det var när jag fyllde 14 år! Då hade jag alla hem till mig. Vi åt tacos, spelade guitar hero world tour, sjöng karaoke, kollade på film och lite annat. Sedan senare mot kvällen, när nästan alla hade farit hem, så for jag och några andra vidare till folkets hus där det var Provincia!

Förra året hade jag det mysigt med mina vänner Sandra och Sophie. Först åt jag och Sandra på Leilani. Sophie kunde tyvärr inte komma med dit då eftersom hon mådde dåligt och var inte sugen på det. Men senare så kom även Sophie hem till mig. Vi myste hemma här och hade roligt. Dem valde kläder till mig, sminkade mig och tog sedan foto på mig! Jag fick byta om flera gånger och agera modell!;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar