måndag 6 december 2010

Dag 06 - min dag

Det här blir ju som ett vanligt blogginlägg, fast lite mer detaljerat kanske, men okej!

Min dag började med sovmorgon till 09.30! Hade svenska först, sedan bild, sedan matte och sist idrott. Idrotten började ca. 13.30 ist för 14.10, men den börjar typ alltid tidigare på måndagar eftersom vi har 1h hål där mellan. På idrotten gjorde vi lite övningar på brottarmattan, dansade och massage.

När vi slutade så stannade jag kvar på aspen eftersom Ville var där och han + Malin & Jeppe skulle ha typ en "lektion" där vi körde bollspel. Vi skulle egentligen spela innebandy. Men då var alla bollar inlåsta typ så vi körde killerball osånt ist;)

Ska kanske göra lite reklam här nu! Måndag 16.30-17.30, (oops, skrev fel, jag menar 15.30-16.30) på aspen, boll-spel (t.ex. innebandy, badminton, fotboll m.m.) årskurs 6(?)-9, helt gratis.

Haha jaa det var alltså lite reklam det. Jag vet att det är några i min klass som kanske läser min blogg, så ni som gör det kan ju komma och kolla på måndag då 16.30 vad det är;)

Efter det så promenerade vi hem. Lite senare så for jag en snabbis till Tilde och hämtade lite saker som jag glömde i hennes väska igår:) Nu ska jag ta något och äta (har bara ätit frukost, lunch i skolan, 2 mandariner och lite falukorv idag) och sedan starta Vampire Diaries, är såå inne i det nu, men det är bra;))

Detta var en perfekt dag ju! Behöver bara skriva ett inlägg, ist för ett där det är denna dag och ett om min riktiga dag, haha om ni fattar;) Pusshej<3

1 kommentar: