tisdag 21 december 2010

How did we become so broken?

Fedt onödig skoldag idag hare varit! Började 8.10 och det enda vi har gjort är att sitta i ett och samma klassrum och inte göra något. Elr jag och Sophie gjorde en 18 sekunders lång reklamfilm och lim, sedan har vi inte gjort något vettigt. Slutade för lite mer än 1h sen. Var typ as-svårt att gå hem! Det har snöat en massa och inte är det plogat!;s

Har packat in lite julklappar. Våran bakugn är typ full av julklappar! Jaa då menar jag inte inne i bakugnen för er som inte förstod det, utan på den .. Imorgon äre alltså sista dagen innan vi får jullov, skönt! Dessutom ska vi bara kolla på film imon och få våra betyg, chill! På tal om betyg, har MVG i bild, det trodde jag verkligen inte att jag skulle få, goodgood!:D

Ska ta något och äta snart, åt typ inget i skolan, och sen kolla på oth;) Ciao<3

Bild från förra året, tror jag, när Sandra fyllde år:) Erkänn mitt hår är snyggt där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar