onsdag 8 december 2010

Dag 08 - ett ögonblick

Oj, hur ska det här gå då, det finns ju en massa ögonblick!
Tex. förra sommaren. Då hade jag en massa trevliga ögonblick med mina vänner Sandra och Sophie:) Som på skolavslutningen förra året, dem sov över hos mig då. Men innan så njöt vi av första dagen på sommarlovet. Här har ni ett inlägg från min gamla blogg som jag skrev den dagen.

ÄNTLIGEN HAR VI FÅTT SOMMARLOV! guuuh vad skönt alltså. har ju bloggat idag  på morgonen. menmen, jag for ju och hämtade sandra. sen så åt jag frukost, oså började hon fixa mitt hår, oså har jag tagit på mig kläderna, sminkat mig osånt. vi for och mötte sophie i tunnlarna oså for vi till skolan.

där samlades vi i ett klassrum oså gick vi sedan till kyrkan i ett tåg hela högstadiet. dessutom vare Ville och Malin som var flaggbärare, slumpen elr ödet ? ;) då satt vi där och lyssnade på prästens minnen, oså vare lite framträdanden m.m.

efter kyrkan så for jag, s&s hem till mig och hämtade s pengar. oså cyklade vi till jour livs. där köpte vi en varsin dricka och malteasers (Y) sedan så for vi till sophie oså gick jag på toa. efter det har vi suttit på en bänk och njutit av solen. oså for vi efter ett tag till språkskolan där några andra var. där satt vi ett tag oså for vi kl.1 till leilani. jag åt friterad kyckling med sötsursås, och gissa om jag blev mätt! efter det for vi och hyrde 2 filmer på jour livs, Twilight och bröllopsduellen. vet lite efter med twilight, men det har aldrig blivit av ;)

efter det har vi vart hos sophie och typ bara hoppat studsmatta :) nu är jag hemma då vi får besök. ska vara med s&s sedan igen, de ska även sova över här. nej, nu blev det ett långt inlägg och jag måste gå ut :) dessutom hare varit kanon väder idag (Y) hejdå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar