onsdag 22 december 2010

And I break down as you walk away.

Hallå där! Har ju som sagt varit hemma hos Sophie idag. Vid ungefär 3 tiden så promenerade vi till jala. Jag frös benen av mig, och mycket mer, bara så ni vet! Vi var även på jour livs och bibblan. Mamma hämtade oss när hon slutade. Vi förde hem Sophie då oså har vi varit först hem till m&m, där Tilde var, sedan for vi till Ikea en snabbis.

Här hemma har jag städat i mitt rum. Är riktigt mysigt och fint här nu! Det är så skönt och inte behöva stiga upp tidigt imon, ska verkligen njuta, haha! Dessutom kanske Markus, Christin och Vilmar kommer redan imon, mysigt med Vilmar! Haha okej då, med Markus och Christin också;)

Men nu ska jag kolla på ung och bortskämd, bye!<3

btw. 2 månader kvar, exakt, tills jag fyller år!;)

Sist jag träffade Vilmar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar