torsdag 30 december 2010

Dag 29 - mina ambitioner

Alltså jag tycker ju att denna dag och den där dagen med mina drömmar är lite lika. Fast skillnaden är väl att drömmar är tex. att jag vill vinna på lotteriet och bli stenrik, men ambitioner är att man strävar efter något/försöker uppfylla, tex. att jag vill börja på medieprogrammet i Kalix.

Nu när jag tänker på det så det inlägg jag skrev om mina drömmar, det är ju nästan mer som mina ambitioner! Där skrev jag att jag vill börja på det där gymnasiet och senare bli fotograf. Något sådant skrev jag. Och det är ju mina ambitioner.

Men mina drömmar är väl just att jag ska ha någorlunda mycket pengar, vara framgångsrik, ha ett fint ställe, resa jorden runt m.m.

Men jaa, det blev lite krångligt nu. Men detta får räcka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar