tisdag 28 december 2010

Dag 26 - Mina rädslor & Dag 27 - min favoritplats & Dag 28 - det här saknar jag

Har ju inte varit så bra med dessa dagar och nu har jag ju hoppat över flera! Så nu får ni dem.

DAG 26:
Jag är inte direkt riktigt rädd rädd för något. Men alltså en sak jag typ är rädd för är väl att jag ska förlora någon. Alltså ibland om jag inte får tag på nån (då menar jag väl mest någon från familjen/släkten ju) så börjar jag oroa mig och tror att något har hänt. Alltså jag tror typ alltid det. Jobbigt.

DAG 27:
Jag har nog många favoritplatser, inte bara en. På sommaren är det våran stuga elr i Kukkola i mommo och moffas stuga. Det är så himla härligt där på sommaren. Min farmor har haft en stuga i Alposjärvi som är på finska sidan. Det var riktigt härligt där också. Man var helt ensam där, det var mitt i skogen vid vattnet. Vattnet var helt lugnt och man kunde simma hur långt ut som helst. Det var inte så långgrunt, men inte heller att det blev djupt direkt. Bastu fanns det just vid vattnet och det var super duper härligt där alltid. Men för några år sedan så sålde hon den.

DAG 28:
Jag orkar inte börja gå in på dessa saker här på bloggen så hoppar över denna dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar