tisdag 21 december 2010

Dag 21 - ett annat ögonblick

Gr8! Ännu en dag där jag måste tänka så himla mycket för att komma på något att skriva! Jaa vad ska jag nu då skriva om för ögonblick, shiet alltså!

Ööö, kan väl berätta när jag träffade min söta kusin Vilmar för första gången! Jag hade varit i Kalix den dagen med skolan på naturbruksgymnasiet. När vi var klara där så stannade jag i Kalix och var på ica, där pappa var och jobbade och väntade på b.la. mamma som var på väg ditåt. Dem plockade upp mig oså for vi vidare till Luleå där min morbror m. flickvän.

När vi var framme så träffade vi alltså Vilmar för första gången, och han var såå liten och gullig!<3 Han är ännu gullig, men inte lika liten som då;) Det var ju ungefär 8 månader sen!

Detta är den första bilden på mig och Vilmar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar