tisdag 7 december 2010

Dag 07 - min bästa vän

Alltså jag vet inte om jag har någon bästa vän just nu. Ärligt talat så har jag bara två vänner, och jaa. Men dem heter iaf Sophie och Sandra och vi har våra uppgångar och nedgångar.

Men innan jag blev vän med dem så hade jag en bästis som jag hade haft ändå sen vi var bebisar i princip. Vi har känt varandra så länge vi har levt. Våra pappor var kompisar ändå sen dem var barn så våra familjer var med varandra ofta förut.
    Vi var med varandra i princip varje dag. Visst hade vi också lite nedgångar, men det löstes alltid snabbt. Jag saknar våra tider tillsammans eftersom vi hade varit bästisar i hela våra liv och vi hade alltid så roligt tillsammans. Hon var som min syster, det tyckte också mina föräldrar eftersom hon nästan alltid var hos oss.
    Men för några år sedan så gled vi isär. Hon började vara med andra, som jag också brukade vara med förut, men jag har glidit ifrån alla dem nu, vilket jag tycker är lite synd eftersom vi var så många vänner och vi hade roligt tsm.
    Oså blev jag kompis med Sandra och Sophie ist och har alltså bara dem som vänner nu. Lite tråkigt och ha bara dem faktiskt. Alltså det var inge illa menat. Jag har roligt med dem när vi är med varandra. Men vad jag menar är att eftersom dem bara är två så blir det ofta att ingen av dem kan va, och jaa det blir ju lite ensamt då och då sitter jag bara hemma och tråkar.


1 kommentar: