onsdag 1 december 2010

Dag 01 - Om mig

Jag heter Josefina och jag är 15 år, blir 16 den 22 februari, alltså om nån månad. Jag bor i Haparanda i ett rött hus med min moder Kristina, fader Keijo och storebroder ville + mina två katter Alma och Nisse.

Jag är inte särskilt lång, ca. 163 cm tror jag! Ville gillar att påminna mig om att jag är kort, han kommer alltid nära mig och sträcker på sig (han är ungefär 190cm!!)..

På min fritid brukar jag vara med mina vänner Sophie och Sandra. Oftast med Sophie eftersom hon bor ganska nära mig medan Sandra bor i Seskarö, för det mesta. Jag har en ganska sjuk humor, tycker att nästan allt är roligt. Kan ju inte heller direkt säga att jag är fullt normal, det kan nog inte heller dem som är mig närmast säga..

Jag gillar att fotografera och jag har en systemkamera. När jag börjar gymnasiet, nästa år, vill jag börja på medieprogrammet i Kalix.

När jag inte är med Sophie eller Sandra så gillar jag att kolla på tv-serier. Har flera favoriter, bla. one tree hill, OC, Gossip Girl m.m. Skolan tar ganska mycket tid också. Jag gillar även att shoppa. Jag klarar inte av att spara pengar jag får, för det mesta, utan drar till köpcentret eller någon annanstans direkt;))

Jag brukar även vara med min söta kusin Tilde, trots att hon är fyra år yngre än mig så är det bra! Vi har alltid lekt tillsammans så länge hon har levt, haha. Jag gillar även att mysa med min andra söta kusin Vilmar som inte ens är ett år, han är super duper mega söt!

Jaa, det var alltså lite om mig, ursäkta om det blev lite lång text, men det skulle kunna bli mycket längre. Men orkar inte skriva en bok nu så ni får nöja er med det här;)

 jag och Vilmar<3
 jag och Sandra<3
 jag och Sophie<3
 jag och Tilde<3
 jag, Tilde och Vilmar<3
 Jag, Sandra och Sophie<3
 jag
 jag och Sophie<3
jag och Sandra<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar