torsdag 27 oktober 2011

You're all I need, your love's a drug, can't get enough, your love's a drug.

Slutade skolan klockan 1 idag. Fick sitta där och vänta på pappa till halv 3. Gissa om jag var uttråkad. Fanns inget att göra på datorn, jag hade pluggat sönder mig (vilket jag har gjort igen) oså började jag läsa min engelskabok. Sen kom han äntligen. När vi kom hem till Happis så for vi till Ica och jobbade, kirrade in lite mer pengar i min Stockholmskassa;) Nu kära vänner ska jag lägga mig i sängen. Är astrött så får se om jag orkar läsa något. Dessutom hade jag svårt att somna igår, hatar när det händer. Där ligger man bara och vill somna, men nope, det vill inte ödet.. Hejdå<3

Tog en sväng förbi Stugan idag innan pappa förde mig till skolan.
Kanske ska ta och åka dit imorgon. Då får jag nog dessutom övningsköra lite :D Har ärligt talat inte gjort det än, inte ens lite. Kanske är dags och börja;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar