torsdag 6 oktober 2011

S(HE’S) BR(OK)EN

Vilken dag! Skoldagen har även idag spenderats på snabeln. Har först skrivit 3 olika dokument, om det som jag intervjuade igår på stan, om det jag intervjuade igår kväll och om dokumentären vi såg igår i skolan, allt på max 1h. Ett tag var jag lite frustrerad, men till slut fick jag till det, om det blev bra är en annan sak... Har även haft en filmuppgift där jag, Sandra & Sophie filmade/intervjuade varandra, kan då konstatera att jag hellre är bakom kameran än framför kameran!;) Sist hade vi att vi skulle gå runt i skolan och ta foto, vi skulle dokumentera Furuhedsskolan elr nå sånt, kanske dyker upp ett inlägg med bilder från det:)) 

När vi slutade så hade vi 1h kvar ännu tills bussen skulle gå, så vi stannade på snabeln och jobbade med våra personporträtt, vilket jag i princip är klar med nu, perfecto! Men i slutet fick jag och Sophie lite problem. Ingen lärare fanns på plats, och jag hade problem med att spara mitt photoshop-arbete, det ska sparas i en speciell mapp som jag inte hittade. Till slut var vi så desperata så att jag helt enkelt sparade det på skrivbordet!! Sedan så små-sprang vi till bussen, i spöregn. Den sista biten fick vi kuta eftersom vi såg att bussen kom, haha :D Det var min dag, det blir långa inlägg här, men what ever, HEJDÅ.

Här får ni lite bilder som jag har tagit inne i mamma och pappas sovrum för några dagar sedan:




1 kommentar: