onsdag 26 oktober 2011

Ring ring ring goes the telephone.

Har efter finskan idag i skolan även haft historia och svenska/engelska. Men det var ganska chill. På historian så antecknade vi av från tavlan och på svenskan/engelskan hade vi en svenska skrivuppgift. Slutade iaf nån gång mellan 3 och halv 4 och ungefär halv 5 var jag hemma.

Senare så for jag till Rajalla med mamma och mommo. Förlåt Sophie men jag råkade komma hem med 3 nya plagg! Nog för att jag inte betalade för något av det, hehe så det är lugnt, jag kan ännu fara till Stockholm;) På tal om Stockholm;

Det är helt sjukt hur jag taggar detta! :)))

Haha och en till sak, detta har Sophie skrivit på sin blogg idag:D
Jag har pluggat en massa samhällskunskap. Elr jaa jag har gått igenom alla frågor, dvs. 66 st, och "kan" dom nu, men kan slå vad om att imorgon har jag glömt hälften!! Nu är jag så utmattad så jag ska lägga mig i sängen och njuta av denna sak som ploppade ner i våran brevlåda idag;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar