lördag 1 oktober 2011

Never let another person’s negativity cloud your own sunshine.

Var ju och bowlade med Sophie tidigare idag, "höjdpunkterna" med det var typ:

 Jag fick 4-5 strikes
 Sophie fick en strike, när det var min tur
 Jag tappade klotet och det for bakåt (awkward!) (till mitt försvar så var klotet typ kletigt och jag hade ont i fingrarna/handleden.
 Före hade jag ont i handleden, nu har jag asont i handleden!!!;s 
 Efter ett tag blev det disco inne i hallen; discolampor, musik & neonljus
 Jag vann


Lite senare följde jag & Malin med Ville när han förde mamma&pappa&folk till Korpikylä där en bekant har fyllt år. Efter det for vi till Säivis där vi först var på byagården och åt pizza och sen for hem till Malin där vi kollade på hockey. Det var allt, hejdå!

Det blir ganska många såna här collage,
men det är lättast och gör så här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar