måndag 10 oktober 2011

I trusted you. Now your words mean nothing to me, your actions spoke the truth.

Ännu en ny vecka. Nu är det bara 3 veckor kvar tills vi ska till Stockholm, Tagga Tagga Tagga Tagga Tagga Tagga Stockholm!!;) Idag i skolan har vi faktiskt bara haft matematik, vilket var första timmen. Efter det skulle vi ha haft historia, men läraren var sjuk. Jag, Sophie och Ida var ändå så duktiga så vi satt i klassrummet och jobbade, skönt och ha klart de uppgifterna nu.. Sista timmen skulle vi ha haft samhällskunskap. Men eftersom det enda vi skulle göra där var att gå igenom/träna till provet så fick vi göra det hemma, då hann vi åka hem med pappa som passerade Kalix lite före kl. 12:))

Efter skolan for jag hem till mommo och moffa och hälsade på. Var där till kl. 4 då jag for ut på stan med mamma och mommo en sväng. För en liten stund sedan så kom jag hem efter ett biobesök med Sophie, Ville och Malin. Avatar 3D kollade vi. Nu ska jag sova, godnatt<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar