söndag 16 oktober 2011

If you ask me how I’m doing, I will tell you I’m doing just fine.

Måste bara börja med att säga att de två senaste inläggen, det är två dagens outfit inlägg, de är gamla, från våren typ, har ingen aning om varför de har ändrat datum helt plötsligt!;s

Idag har jag varit ute med familjen och ätit. Efter det har jag även pantat burkar som jag har fått av moffa. Jag måste skaffa pengar, fort, för om 2 veckor drar jag till Stockholm och det är då inte mycket pengar jag har på kontot!!;) Oså har ju även jag, Ville och Sophie varit till Kalix en sväng. Där kollade vi på bandy faktiskt, HT mot Kalix, fast det var bara en träningsmatch.. 

Imorgon slutar jag redan 11.20, härligt:)) Men måste fråga om jag kan få gå tidigare eftersom min buss går ca. 11.25! Nu måste jag träna lite engelska glosor, på torsdag har vi ju prov och det är 130 ord vi måste kunna, trevligt. HEJDÅ.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar