söndag 2 oktober 2011

Everybody hurts someday.

Ett sista inlägg nu innan jag ska sova. Har kommit fram till att jag har åkt ganska mycket bil idag! Först så förde vi ju folket till Korpikylä och for tillbaka till stan, sen så åkte vi till Säivis och så småningom så for vi tillbaka till stan igen och sist så for jag och Ville till Korpikylä igen och hämtade folket (det var för en liten stund sedan) och for tillbaka. Alltså Korpikylä tur & retur x 2 och Säivis tur och retur. Så har alltså spenderat några timmar i bil idag, fast inte på raken!

Innan vi började åka mot Korpikylä andra gången så var jag otroligt trött, låg på sängen och var på väg att somna. Nu ligger jag i sängen igen och är inte lika trött. Men när jag väl lägger mig ner för att sova så går det väl fort, för trött är jag ju ändå... Vi hörs imorgon, elr jaa idag äre ju, menmen. Bjuder på jättefina bilder på blommor som togs i somras;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar