lördag 29 oktober 2011

I believe I can fly

Ojoj, ingen uppdatering sen torsdag,(förutom de där två inläggen med musik), illa!

På fredag så fick vi ett efterlängtat höstlov. Men innan det gjorde vi samhällsprovet. Vet faktiskt inte hur det gick, men det ska jag inte tänka på förrän skolan börjar igen;) Igår kom Sophie till mig nån gång på kvällen och sov över. Haha ingen av oss hade ätit sen lunch i skolan, kl 11, och klockan var kanske vid 7 tiden tror jag. Så vi åt fort och sen lade vi oss på sängen och hade jävligt ont i magen, hehe!:D

Idag så har jag åkt till stugan. Har varit ute efter vägen här vid oss och kört bil, nice;) Menmen, jag har just poppat popcorn och ska gå upp till min lilla koja och kolla på någon serie, tjingeling:)

Haha, oh god vad jag ser liten ut på den här bilden för några år sen !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar