måndag 24 oktober 2011

My echo is the only voice coming back. shadow, the only friend that I have.

Snor Sophies ord (eftersom hon har snott mina ord, och bilder, flera gånger, haha). Nog för att detta var snart 2 timmar sen, men herra jestanes alltså, vi har varit riktigt flitiga idag!! Vi har hunnit göra ca. 33 samhällsuppgifter, skrivit ner en massa anteckningar inför samhällsprovet som vi har på fredag och skrivit en del av våran engelska uppsats. 

Vi har även varit en sväng till Ica med Ville där jag och Sophie köpte lite naturgodis elr va fan jag nu ska kalla det.. Det duger väl, men inte något man äter mycket av, jag lessnade ganska fort. Nu ska jag nog lägga mig på soffan eller sängen och mysa samtidigt som jag kollar på någon serie. Hejdå.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar