lördag 15 oktober 2011

It took all the strength I had, but I crawled up on my feet again.

För det första, jag ser att Sophie har haft lite roligt på min blogg!;)) För det andra, har inte haft tid att blogga på ett dygn. Kanske inte är så mycket egentligen men det känns som det:) Anledningen till den dåliga uppdateringen är att jag har varit med min kusin Tilde hos mommo och moffa över natten, alltså från igår till idag.

Igår så hade vi ju bara psykologi i skolan. Först kändes det helt ovärt att fara till skolan för bara det, men gissa om det var skönt när vi slutade psykologin och hade slutat redan innan klockan 10! Jag och Sophie hoppade iaf på bussen ca. 20 minuter senare. For sen nån gång vid 4 tiden kanske till m&m med Tilde och även med Ville som åt middag där. Senare mot kvällen så for vi tre ut på en biltur. Hamnade överallt, i Torneå, Vuono, Salmis och till och med stugan, hehehe:)) Oså har vi ju även bytt till vinterdäck på Villes bil!

Ikväll har Sophie varit hos oss. Vi har kollat på film; G.I. Joe, (Villes val), enda anledningen på att jag gick med på det var att Channing Tatum är med i filmen;) Nu ska jag kolla runt på internet, kanske kolla på någon serie. BYE<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar