lördag 1 oktober 2011

I’ve learned that one of the biggest mistake in life is holding on to something that was lost a long time ago.

Tjenare! Idag har jag vaknat klockan 7(!!!) och har inte kunnat somna om, skojjjj! Har inte gjort så mycket annat idag än. Har varit i duschen oså har jag chillat. Men snart ska jag och bowla med Sophie, hur skoj blir inte det!;) Sist vi bowlade var när jag fyllde år, i februari, så nu tyckte vi att det var dags igen:)) På tal om det så ska jag faktiskt ringa Sophie och höra när vi ska fara, vi hade pratat om klockan 2 och nu är ju klockan det;) BYE<3

Jag och Tilde när vi är som vackrast på morgnarna;)

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du tävlar om en valfri vara från Uffessakerochting! Tävlingen avslutas på söndag. Hör av mig när vinnaren är presenterad! LYCKA TILL! Ha en awesome lördag! =)
    Kram

    SvaraRadera