måndag 31 oktober 2011

welcome to my silly life.

Just nu befinner jag mig i Stockholm! Vi har rest i ca. 7 timmar sammanlagt, så vi var ganska trötta när vi kom till hotellet. Det var meningen att vi skulle på bio ikväll, men det orkade vi inte;) 

Resan hit har väl gått både bra och dåligt. En super dålig sak är att jag inte kan använda min f*cking mobil!!! Jag har ett "mönster-lösenord" på den, alltså att man ska rita rätt mönster för att låsa upp mobilen. Då skulle Sophie försöka komma på det, vi tänkte inte riktigt där. Efter ett tag kom det att hon har försökt för många gånger och att jag måste logga in på mitt google konto. Då funkade inget lösenord, jag testade i princip alla lösenord jag någonsin haft. Jag bytte till och med lösenord på Sophies mobil, men det gick inte heller. Så jag kommer alltså inte in på min egen mobil, trevligt...

Annars gick det bra. Elr vi fick skynda oss som tusan till tunnelbanan, oså missade vi det precis, när vi kom ner så såg vi tåget åka. Men som tur är så är det inte så långa mellanrum så det gick bra..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar