söndag 23 oktober 2011

Sometimes when I close my eyes, I pretend that I am all alright.

Omg, jag kunde inte blogga igår, jag kunde inte ens vara på min blogg, elr joo, men det såg helknäppt ut! Men nu ni, nu funkar det!

Igår var vi i pyjamas typ halva dan, hehe. Men sedan så klädde vi på oss och cyklade till affären. Oså har vi varit in till stan på kvällen och kollat på någon ljusshow. Det var ganska coolt faktiskt, alltså det var typ en massa ljuseffekter på en stor byggnad, ett tag var det så att det såg ut som att någon spelade mario, haha.. 

Idag har jag vaknat vid 8 tiden ungefär, och stigit upp kort efter. Tilde var tvungen att åka hem tidigt så redan klockan 10.50 hoppade vi på bussen och här sitter vi nu och har lämnat Luleå. Internet funkar dock inte här på bussen, som vanligt, så jag publicerar detta inlägg först när jag är hemma, men tänkte att jag ska skriva klart nu när jag ändå inte har något att göra.. Nåjåå, hejdårå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar