onsdag 19 oktober 2011

If every word I said could make you laugh, I would talk forever.

Idag känner jag mig inte lika effektiv i pluggandet som jag gjorde igår... Jag gör allt för att undvika det, känns som att jag har pluggat alldeles för mycket...........

Så här känner jag mig:
Skoldagen har iaf varit hyfsat bra, trots att den varit lång. Har varit allmänt normal som jag alltid är. En sugig sak är att det känns som torsdag. Jag hatar när det känns som att vi är en dag framåt, då blir man bara besviken när man inser att det bara är onsdag... Snart ska jag i bastun och sen måste jag väl plugga lite. Men ärligt talat så skippar jag nog att plugga på engelskan, det är i princip bara glosor och jag kan alla så orkar inte bry mig nå mer om det. Får väl bli lite psykologi istället.

Hehehe, jag spammade Idas fb idag lite med Justin Bieber låtar (hon lyssnar inte på JB!)


3 kommentarer:

  1. nu är dom 5 vinnarna av ett presentkort hos Dalala publicerade i min blogg, kika on och se om du är en av dom som vann :)
    http://martinaolsson.myshowroom.se/8989/vinnarna-av-varsitt-presentkort-pa-50kr-hos-dalala-se/

    SvaraRadera
  2. hahahahah XD / ida!

    SvaraRadera
  3. haha yeey, Ida du läser min blogg! :D

    SvaraRadera