måndag 13 juni 2011

Your body makes me jump of joy.

För det första, ni kanske har märkt att min banner (header) är borta. Det är inte meningen, jag tänkte ändra så att den hade runda hörn, men så kunde jag inte lägga in en ny och det krånglar. Jag vill inte att det ska vara så som det är nu!! 
Jag har fixat en tillfällig nu, har inte den "riktiga" bilden på datorn.

Över till annat. Nu börjar första dagen på sista veckan någonsin på grundskolan lida mot sitt slut. Känns lite sorgligt, men ändå skönt! Skoldagen har varit super duper chill, vilket jag förstod att den skulle vara. På svenskan gjorde vi inget, bara chillade vid datorerna. Sedan hade vi håltimme till 12.10 då matten började. Då promenerade vi till Jour Livs där Mona (läraren) bjöd alla på glass, mums. Sedan hade vi idrott där vi spelade brännboll.

Efter skolan har jag hängt med Soppi ett bra tag. Vi har varit på stan och hemma hos henne. När jag kom hem så gick jag i bastun. Imorgon ska vi till Luleå med klassen. Nu ska jag kolla på film, HEJDÅ.

En gammal bild på mig. Jag har alltid varit normal jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar