torsdag 9 juni 2011

We might not get a tomorrow.

Skulle inte ni bli lite deprimerade om ni möttes av detta?!!
Hehe, men som tur var så börja det funka till slut:)))

Oki, skämt åsido. Även idag har det varit super väder, närmare 30°!! I skolan var vi på en liten promenad på so lektion och då fick jag skavsår, trevligt. Till slut så vart mina plåster slut eftersom dem bara lossnade hela tiden, så jag vart tvungen och dra hem och byta skor. Då märkte jag att jag hade börjat blöda en massa, uscha! Annars har det varit en chill skoldag, som vanligt vid denna tid. 

När vi kom till stugan så har jag legat och solat ett tag. Det blev så varmt att jag var tvungen och ta ett dopp, härligt. Snart ska vi basta och då blire nog också att man badar. Men nu ska jag nog kolla på 90210, elr spela lite först:) HEJDÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar