torsdag 2 juni 2011

Don't find love, let love find you.

Heeej. 

Är just nu i Luleå och hänger. Jag och mamma kom hit vid typ 1-2 tiden, tror jag.. Det är såå mysigt här med Vilmar och Leo, mina favorit grabbar<3 

Jag har varit med Vilmar i princip hela dagen, mitt framtida jobb; nanny! Vi har lekt, busat, myst och sovit. Oså har dessutom Vilmar börjat gå!! :D Han har tagit några steg förut, men inte som gått flera steg. Jag gick runt med honom, att han höll i mig elr tvärtom, men så släppte jag utan att han märkte oså fortsatte han gå. Och då märkte han att han kan ju, så nu tycker han att det är jätte roligt haha :D

Nu ska jag gå ut och sociala lite och ni ska få se flera super duper mega gulliga bilder på mina världens sötaste Vilmar och Leo! HEJDÅ.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar