måndag 27 juni 2011

Maybe I was stupid for telling you goodbye.

Hejhejhå! Hade inte tid och blogga igår, sorry... Min stalker och fästmö, Sophie, kom till våran stuga och var över natten. Vi badade bastu och nere i havet, vi solade, vi åt än en gång mat nere vid stranden med grannarna, denna gång potatis och kött och lite till, gött.

Ni kan aldrig gissa vilken tid vi steg upp i morse!! Klockan ringde 03.45, kan ni fatta det, omg liksom!! Vi följde med pappa till Jokkmokk, Vuollerim och Boden och jobbade. Gissa om att jag är trött just nu!! Har varit vaken i 20 timmar... Jag ska bara glo runt lite på internet och sen sova. Imorgon har jag planer med Sophie:))

Justeja, har ju också hunnit med att fixa spotify premium, det var då allt på tiden!:D Är ju i stan just nu och tidigare så cyklade jag & Ville till coop och handlade lite och då passade jag på att springa in på 7 eleven:)

Nå okeii, det var allt för idag. HEJDÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar