torsdag 23 juni 2011

Somebody save me.

God morgon kära läsare! Är på min morbrors mini dator just nu så det är lite svårt att skriva ibland:)) Hör och häpna, men jag och Tilde vaknade redan halv 9 idag, galet! Varför vi gjorde det är för att vi just nu är barnvakt till Vilmar och Leo medan Markus och Christin är och handlar, dem ville slippa midsommar-rushen, elr nå sånt haha:)

Sitter i soffan och kollar lite smått på tv (har iaf igång den), med en sovande Leo på ena sidan av mig och Tilde på andra, oså försöker jag hålla mina ögon öppna:) Har bytt om på Leo för ett tag sedan, helt själv, pro man är. Inte för att det var så svårt, haha:D Jag och Tilde brukar alltid hjälpas åt, så snart är jag väl redo att byta blöja;)

Nå jåjå, här får ni en gammal, gammal, gammal bild på mig:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar