fredag 10 juni 2011

You build me up, you break me down.

Tjenare! Idag har jag slutat skolan redan halv 10. Var typ en helt meningslös dag. Betygsnack på både no:n och so:n, så man satt bara där i klassrummet och lekte med datorn. Vid 12-12.30 mötte jag Ville, Malin och Jeppe oså for vi till folkets hus där det var studenten. Även Sofia kom senare. Alltså det var så jävla varmt där inne, typ inge luft, och ute, minst 30°!! 

När det var klart så cyklade vi till coop och köpte lite dricka. Sedan var jag tvungen och cykla hem eftersom jag skulle till frissan. Resultat ser ni nedan, klippte av typ hälften!! Efter frissan for vi till fammo som fyller år idag, gratz!:)) Fikade där och busade lite med Cicci & Eve! :)) Just nu är jag i stugan och vi har varit ute med båten en sväng. Nu ska jag kolla på himym! HEJDÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar