lördag 4 juni 2011

Dance the night away.

Heeej!:)) Ina är f*cking sämst (hon tyckte att jag skulle skriva bäst, men mamma och pappa har lärt mig att jag aldrig ska ljuga). Vi sitter och kollar på friidrott på tv, det är as roligt, nat. Jag vet inte; tycker ville att jag ska skriva, han är riktigt påhittig.

Men iaf. Idag vaknade jag också typ vid halv 9 tiden av att Vilmar kom in till rummet. Men det är okej och vakna så tidigt så länge det är på grund av en trevlig anledning, som t.ex. Vilmar;)<3 Vi for in till kyrkbyn (tror jag det hette) där det var någon marknad. Det blåste as mycket, och det har det gjort typ hela dagen.

Vid halv 1 tiden kom vi till stugan och var där ett tag. Sedan for jag och Ville in till stan och vi for till torget och mötte upp några människor oså kollade vi när folk kom till balen. Just nu är jag, Ville och Ina hemma hos oss och kollar som sagt på friidrott. HEJDÅ.

Jag var lite sugen på lyxshake idag!;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar