onsdag 8 juni 2011

I’m forever keeping my angel close.

F1 najz väder det är ute!! Har legat ute på altanen hemma i bikinin och pressat i solen! Innan det så vart jag och köpte en glass, mumz! I skolan har vi varit på någon mattepromenad. Det gick inte så bra i slutet, men hörde att det inte gjort det för någon, så det är chill! ;)

Fast jag och Sophie hade kunnat sluta 30-60min tidigare än vad vi gjorde, men vi visste inte det. Vi trodde att det var nästan 1h kvar tills vi fick sluta, alltså lämna in ett papper, så vi drog till nya konditoriet, där jag käkade en kycklingsallad. När vi kom tbx till skolan så sa läraren att vi skulle ha fått sluta för länge sen, hehe...

Nåja. Snart kommer mommo och moffa och hämtar mig oså ska vi till Kukkola en sväng. Jag ska klippa gräset i deras stuga. Seriöst, folk borde börja anlita mig! Vi hörs senare nån gång, HEJDÅ.

1. Min vackra glass 2. Nisse njuter av solen 3. 28,8°, har vart över 30!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar