söndag 5 juni 2011

DAGAR

Dag 01 - En nytagen bild på mig och 10 "intressanta" fakta om mig själv.
Dag 02 - Meningen bakom mitt blogg namn
Dag 03 - en bild på mig och någon/några speciella i mitt liv
Dag 04 - en vana som jag önskar att jag inte hade
Dag 05 - en bild av en plats jag varit på
Dag 06 - Mål på kort sikt för denna månad och varför
Dag 07 - Något jag är stolt över de senaste dagarna
Dag 08 - Låtar jag lyssnar på när jag är glad, ledsen, uttråkad, sur, förbannad
Dag 09 - En annan bild på mig och någon/några speciella i mitt liv
Dag 10 - Varför började jag blogga?
Dag 11 - 
Första 10 låtar som spelas på shuffle i min spotify-lista
Dag 12 - en bild på mig och min familj
Dag 13 - En bild på mig själv
Dag 14 - Någon jag skulle vilja byta liv med för en dag och varför
Dag 15 - En bild på ett ställe du vill till

Dag 16 - Planer / drömmar / mål jag har
Dag 17 - smeknamn jag har och varför jag har dem
Dag 18 - Någon jag ser mig vara gift / vara med i framtiden
Dag 19 - en bild på något som gör mig glad
Dag 20 - En über gammal och en nytagen bild på mig
Dag 21 - Något jag längtar för mycket
Dag 22 - vad jag skulle hitta i väskan
Dag 23 - Min favorit tid på året och varför
Dag 24 - Varför jag gör sån här
 dagar utmaning
Dag 25 - en bild på mig förra året och nu, hur har jag förändrats sedan dess?
Dag 26 - Vad har jag lärt mig denna månad
Dag 27 - Min/mina favoritlåt/ar.

Dag 28 - Min familj
Dag 29 - En bild på mitt rum
Dag 30 - En bild på mig och en nära vän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar