tisdag 7 juni 2011

Once you start to dislike someone, everything they do begins to annoy you.

Idag har varit en bra dag. Skolan började igen efter minilovet. Det var en riktigt chilldag. Hade typ ingen "riktig" lektion. Sist var vi till Tornedalsskolan och lyssnade lite om gymnasiet, mycket sånt nu, inte för att jag vill gå där, det är ju i Kalix jag hade tänkt;)

Slutade typ redan innan 1 och då for jag till mommo och moffa. Som ni kanske har läst i "dagens outfit inlägget" så har det varit 24 plusgrader, ibland mer. NU känns det som sommar, härligt! Jag har legat på deras veranda med bikini och solat ett bra tag, dubbel härligt.

Just nu är jag i stugan och även idag har jag bastat och badat. Elr jaa, igår badade jag ju inte, utan jag doppade bara mig. Men idag har jag simmat, hoppat från bryggan, flutit på rygg, haha ja allt, trippel härligt! Kollar lite smått på fotboll just nu, Sverige-Finland. Menmen, det var allt, måste plugga lite till no-provet vi har imon. HEJDÅ.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar