måndag 27 juni 2011

Dag 21 & Dag 22

Något jag längtar för mycket



Tills jag ska resa! Jag vet inte när det blir, och jag vet inte om det blir i sommar, men jag hoppas det! Jag vill till Stockholm (som jag och mamma far till varje år) och jag vill utomlands, men det kan man ta på vintern när det är kallt och äckligt.. Men jag vill resa!! Jag älskar att resa, det är en av de bästa sakerna man kan göra;))


vad jag skulle hitta i väskan


I min väska skulle jag hitta: 
- Solglajjor; de är i väskan 24/7 vid denna tid, man vet aldrig när man behöver dem.
- Börs; man vet aldrig när man behöver pengar!!
- Tuggummi; jag är typ nästan beroende!
- Lypsyl, läppglans och vaselin; bra saker!
- Lite olika sminksaker, bl.a. kajal! Glömmer dem dock hemma ibland (läs: oftast)!
- Halstabletter
- Headset; en suverän grejjjj!
- Handsalva; dock så är jag väldigt dåligt på att använda den, glömmer alltid!!;)
- Vanliga glasögon; om det är något speciellt jag vill se extra bra!
- Snoddar och klämmor; ett måste!
- Bindor; det måste alla tjejer ha med sig, vart man än går!!


Det är väl det. Har säkert glömt något, orkade inte hämta min väska och börja rota i den:))

2 kommentarer:

  1. DU är en av finalisterna i min " dagens blogg " tävling. kika in i morgon och se om du vann! 10.00 kommer det upp i bloggen :) Jag slumpar som sagt vem som vinner, så du har en stor chans att vinna ! :D lycka till kramis !

    SvaraRadera
  2. visar bilder på sakerna och länkar hemsidan när allt kommit :) så senast fredag ! :)

    SvaraRadera